Kuopio - Opiskelijapikkujoulut

Suomen Proviisoriyhdistys ry järjestää opiskelijajäsenilleen pikkujoulut yhteistyössä Vermanin kanssa. Tervetuloa kuulemaan tervehdykset yhteistyökumppanilta ja Proviisoriyhdistykseltä Olvi Areenalle, sekä kannustamaan KalPa voittoon! Iltaan sisältyy ruokailu Pre Game buffet- muodossa ennen peliä, sekä liput KalPa - JYP kamppailuun.

Huomaathan, että tilaisuus on tarkoitettu Proviisoriyhdistyksen opiskelijajäsenille. Jos et vielä ole jäsen, voit halutessasi liittyä jäseneksi ja täyttää jäsenhakemuksen sähköisesti verkkosivuillamme.

Illan ohjelma

klo 16:15 Kokoontuminen hallin etuovilla
klo 16.30 Tervetuloa
klo 16.35 Vermanin tervehdys
klo 17.00 Ruokailu alkaa
klo 18.30 KalPa - JYP ottelu alkaa
Tilaisuus päättyy pelin jälkeen

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen alkaa 8.11 klo 12.00.  Mukaan mahtuu vain nopeimmat. Ilmoittautuminen päättyy pe 11.11. tai kun paikat täyttyvät. Huomaathan, että tapahtuma on maksuton ja ilmoittautuminen on sitova.

Kertauksena

MITÄ? Proviisoriyhdistyksen opiskelijoiden pikkujoulut eli Pre Game- buffet ravintola Pelimiehessä ja liput illan KalPa - JYP peliin.
MISSÄ? Olvi Areena, Hannes Kolehmaisen katu 4, 70110 KUOPIO
MILLOIN? pe 18.11. klo 16.30-21
MITÄ MUKAAN? Iloinen mieli.
MIKSI? Laatuaikaa ja kavereita, jännittävää paikalliskamppailua, yhdessä oloa ja mahantäytettä...

Ajankohta:
18.11.2022 16:15