Markkinoinnin perusteet proviisoreille

Markkinointi ja markkinointiviestinnän keinot 7.–8.6.2016 (7.6. klo 12–18, 8.6. klo 9–16)

• Haluatko tuloksia markkinoinnilla?
  • Hyötyykö apteekki somesta?
  • Missä on asiakkaasi?

Mitä proviisori tarvitsee, jotta pystyy osallistumaan apteekkiyrityksen kustannustehokkaaseen markkinointiin? Koulutuksen aikana osallistujat käyvät läpi apteekkiyritykselle soveltuvaa markkinointisuunnitelmaa, markkinointiviestinnän kustannustehokkuutta ja toimivia keinoja, myymälämarkkinointia osana markkinointiviestintää, kanta-asiakasmarkkinoinnin keinoja ja hyötyjä. Ohjelmaan sisältyy myös esitys somen hyödyntämisestä osana apteekkiyrityksen markkinointikeinoja. Osallistujat saavat markkinointisuunnitelmapohjan hyödynnettäväksi omia suunnitelmia laatiessaan.

Hinta: Proviisoriyhdistyksen jäsenille ja kannattajajäsenille 490 euroa, ei-jäsenille 650 euroa (alv 0%).

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: anne.gustafsson-pesonen@aalto.fi

Ajankohta: