Proviisoripäivän 25.3.2023 lääkealan näyttely

Arvoisa yhteistyökumppanimme! Tervetuloa mukaan Suomen Proviisoriyhdistyksen vuoden tärkeimmän koulutustapahtuman, Proviisoripäivän, näytteilleasettajaksi. Proviisoripäivä järjestetään 25.3.2023 totuttuun tapaan Arcadassa, Helsingissä. Näyttely on avoinna klo 9.30–16.30. Proviisoripäivä on vuosittain järjestettävä, proviisoreille, proviisoriopiskelijoille ja apteekkareille suunnattu, farmasian alan ajankohtaisia aiheita käsittelevä koulutuspäivä. Proviisoripäivän luento-ohjelmaan voi tutustua tapahtumasivulla.

Varmistattehan teille sopivan näyttelypaikan ilmoittautumalla mahdollisimman pian! Edulliset Early Bird -hinnat ovat voimassa 14.2. saakka.

Tervetuloa näytteilleasettajaksi!

Proviisoripäivän näyttelyyn ilmoittautuminen

Ilmoittaudu Proviisoripäivän näytteilleasettajaksi

Otamme näytteilleasettajien ilmoittautumisia vastaan 28.2.2023 asti. Sen jälkeen otamme vastaan ilmoittautumisia aina 20.3. asti, mutta myöhässä ilmoittautuneille emme voi varata lounas- ja kahvitarjoiluja, varmistaa näkyvyyttä osallistujamateriaalissa emmekä taata paikkatyypin tai sijaintitoiveen toteutumista.

Näyttelyn mediatiedot ja hinnat

Proviisoripäivässä järjestetään tuttuun tapaan mielenkiintoinen ja kattava lääkealan näyttely, joka on saanut aiempina vuosina paljon positiivista palautetta. Näyttelytilana toimii Arcadan 2. kerroksen suuri aula, josta on sisäänkäynnit molempiin luentosaleihin. Osallistujille on varattu runsaasti aikaa näyttelyyn tutustumiseen lounaalla sekä aamun ja iltapäivän kahvitauoilla. Lisäksi rohkaisemme seminaarivieraita tutustumaan näyttelyyn myös luentojen ollessa käynnissä. Näyttely on avoinna klo 9.30–16.30.

Proviisoripäivässä tavoitatte farmasian alan päättäjät! Odotamme tapahtumaan innokasta osaanottoa proviisoreilta, apteekkareilta ja proviisoriopiskelijoilta. Tarjoamme teille mahdollisuutta esitellä tuotteitanne, palveluitanne sekä yritystänne Proviisoripäivän näyttelyssä oheisin tiedoin. Tervetuloa!

Näyttelyn kartta

Näyttelypaikat sijoitetaan Arcadan suuren torin eri sektoreille ilmoittautumisten perusteella ja esiteltävät tuotteet huomioiden. Valitsemalla A-paikan tai Tuplapaikan voitte esittää toiveen näyttelypaikan sijaintiin. Toiveet huomioidaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Näyttelypaikat ja hinnat

Hintoihin lisätään alv 24 %. Hinnat ovat voimassa vuonna 2023.

Paikkatyyppi Early Bird -hinta
14.2. asti
Normaalihinta
15.2.–28.2.
Late Bird -hinta
1.3.–20.3.
A-paikka
Yksi pöytä toivotulta sektorilta
1 200 € 1 450 € 1 650 €
B-paikka
Yksi pöytä, määräämätön sektori
950 € 1 250 € 1 400 €
C-paikka
Ministändi (pystypaikka)
650 € 750 € 850 €
Tuplapaikka
Tuplapöytä toivotulta sektorilta
2 100 € 2 350 € 2 600 €
Tuplapaikkaa suurempi paikka
Ota yhteyttä (teemu.ali-kovero@proviisoriyhdistys.net), niin sovitaan Teille sopivasta näkyvyydestä!

Yksittäinen näyttelypaikka on pinta-alaltaan n. 4 m2. Hinta sisältää näyttelypöydän ja kaksi tuolia sekä näkyvyyden seminaarin ohjelmassa. Huom! Näyttelypaikka ei sisällä pöytäliinaa, suosittelemme oman liinan tuomista.

Luentovihkon mainokset ja tuotenäytteet näyttelykassissa

Toteutamme seminaariosallistujien käyttöön digitaalisen luentovihkon. Valitsemaanne näyttelypaikkaan sisältyy A5-kokoinen yrityksen ilmoitus digitaalisen luentovihkon sisäsivulla ja yrityksen oma esite tai tuotenäyte (1 kpl) luentokassiin valmiiksi pakattuna. Luentovihkon kansilehdissä on saatavilla maksullisia ilmoituspaikkoja (ota yhteyttä teemu.ali-kovero@proviisoriyhdistys.net).

Luentovihkossa julkaistavien ilmoitusten tekniset vaatimukset löydätte ohjesivulta. Näyttelyvihkon digitaalisessa versiossa julkaistavat aineistot tulee toimittaa 28.2.2023 mennessä osoitteeseen teemu.ali-kovero@proviisoriyhdistys.net.

Maksuttoman ilmoituksen lisäksi voitte toimittaa yhden tuotenäytteen jaettavaksi seminaariosallistujille luentoaineiston mukana näyttelykassissa. Tuotenäytteiden jakaminen on mahdollista myös omalla näyttelypaikalla. Näyttelykassiin jaettavien tuotenäytteiden osalta toimitamme ohjeet näytteilleasettajakirjeen mukana maaliskuun alussa.

Ilmoituksen tai tuotenäytteen hinta ilman näyttelypaikkaa on 400 € + alv 24 %. Late Bird -ilmoittautumisissa emme voi taata näkyvyyttä luentovihkossa taittoaikataulun vuoksi.

Lounas

Näytteilleasettajat voivat halutessaan lunastaa itselleen lounaslippuja. Lounaslipun hintaan (à 30 €, alv 0 %) kuuluvat aamun ja iltapäivän kahvitarjoilut sekä linjastolounas. Erityisruokavaliot huomioidaan toiveidenne mukaisesti yhteistyössä cateringpalveluiden tarjoajan kanssa.

Koronapandemian vaikutukset Proviisoripäivän järjestelyihin

Poikkeuksellinen tilanne saattaa vaikuttaa Proviisoripäivän järjestelyihin. Osallistujien turvallisuus on etusijalla, ja tapahtuman järjestelyissä kiinnitetään erityistä huomiota toimenpiteisiin, joilla osallistujien turvallisuutta voidaan parantaa. Toimenpiteet perustuvat mm. viranomaisten määräyksiin ja ohjeisiin.

Mikäli koronaviruksen leviämisen uhka tai viranomaisten ohjeistus edellyttää, on mahdollista, että Proviisoripäivän järjestämistä täytyy arvioida. Tapahtuman järjestäjät arvioivat mahdolliset poikkeustilan aiheuttamat rajoitukset ja tapahtuman järjestämisen edellytykset viimeistään 28.2.2023.

Peruutusehdot

Näyttelypaikkavarausten peruutusehdot:

• peruutus 20–15 pv ennen tapahtumaa: 50 % näyttelypaikan sovitusta hinnasta,
  • peruutus 14–0 pv ennen tapahtumaa: 100 % näyttelypaikan sovitusta hinnasta.

Huom! Pandemiatilanne saattaa vaikuttaa Proviisoripäiviän järjestelyihin. Osallistujien turvallisuus on etusijalla, ja tapahtuman järjestelyissä kiinnitetään erityistä huomiota toimenpiteisiin, joilla osallistujien turvallisuutta voidaan parantaa. Toimenpiteet perustuvat mm. viranomaisten määräyksiin ja ohjeisiin. Järjestäjät ottavat huomioon alueelliset ohjeet ja rajoitukset tapahtumien järjestämisessä.

Tapahtuman järjestäjät, Suomen Proviisoriyhdistys ry ja ProviisoriViesti Oy, arvioivat mahdolliset rajoitukset ja tapahtuman järjestämisen edellytykset viimeistään 28.2.2023. Järjestäjät eivät vastaa mahdollisista kuluista, jotka aiheutuvat ilmoittautuneille näytteilleasettajille perumisen vuoksi.

Tiedustelut ja kysymykset

Suomen Proviisoriyhdistys ry / ProviisoriViesti Oy