Proviisoripäivän 9.4.2022 lääkealan näyttely (PERUTTU)

Proviisoripäivä 9.4.2022 on peruttu. Sivu päivittyy. 11.3.2022 TAK

Arvoisa yhteistyökumppanimme! Tervetuloa mukaan Suomen Proviisoriyhdistyksen vuoden 2022 tärkeimmän koulutustapahtuman, Proviisoripäivän, näytteilleasettajaksi. Proviisoripäivä järjestetään 9.4. totuttuun tapaan Arcadassa, Helsingissä. Näyttely on avoinna klo 9.30–14.00. Proviisoripäivä on vuosittain järjestettävä, proviisoreille, proviisoriopiskelijoille ja apteekkareille suunnattu, farmasian alan ajankohtaisia aiheita käsittelevä koulutuspäivä.

Varmistattehan teille sopivan näyttelypaikan ilmoittautumalla mahdollisimman pian! Edulliset Early Bird -hinnat ovat voimassa 28.2. saakka.

Tervetuloa näytteilleasettajaksi!

Proviisoripäivän näyttelyyn ilmoittautuminen

Otamme näytteilleasettajien ilmoittautumisia vastaan 31.3. asti. Sen jälkeen otamme vastaan ilmoittautumisia aina 7.4. asti, mutta myöhässä ilmoittautuneille emme voi varata lounas- ja kahvitarjoiluja, varmistaa näkyvyyttä luentovihkossa emmekä taata paikkatyypin tai sijaintitoiveen toteutumista.

Ilmoittaudu Proviisoripäivän näytteilleasettajaksi

Ilmoitusmateriaalit sähköisessä luentovihkossa tai luentokassissa

Näyttelyn mediatiedot ja hinnat

Proviisoripäivässä järjestetään tuttuun tapaan mielenkiintoinen ja kattava lääkealan näyttely, joka on saanut aiempina vuosina paljon positiivista palautetta. Näyttelytilana toimii Arcadan 2. kerroksen suuri aula, josta on sisäänkäynnit molempiin luentosaleihin. Osallistujille on varattu aikaa näyttelyyn tutustumiseen lounaalla sekä aamun ja iltapäivän kahvitauoilla. Lisäksi rohkaisemme seminaarivieraita tutustumaan näyttelyyn myös luentojen ollessa käynnissä. Näyttely on avoinna klo 9.30–14.00.

Proviisoripäivässä tavoitatte farmasian alan päättäjät! Odotamme tapahtumaan innokasta osaanottoa proviisoreilta, apteekkareilta ja proviisoriopiskelijoilta. Tarjoamme teille mahdollisuutta esitellä tuotteitanne, palveluitanne sekä yritystänne Proviisoripäivän näyttelyssä oheisin tiedoin. Tervetuloa!

Näyttelyn kartta

Näyttelypaikat sijoitetaan Arcadan suuren torin eri sektoreille ilmoittautumisten perusteella ja esiteltävät tuotteet huomioiden. Valitsemalla A-paikan tai Tuplapaikan voitte esittää toiveen näyttelypaikan sijaintiin. Toiveet huomioidaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Näyttelypaikat ja hinnat

Hintoihin lisätään alv 24 %. Hinnat ovat voimassa vuonna 2022.

Paikkatyyppi Early Bird -hinta
28.2. asti
Normaalihinta
1.3.–20.3.
Late Bird -hinta
21.3.–31.3.
A-paikka
Yksi pöytä toivotulta sektorilta
1 200 € 1 450 € 1 650 €
B-paikka
Yksi pöytä, määräämätön sektori
950 € 1 250 € 1 400 €
C-paikka
Ministändi (pystypaikka)
650 € 750 € 850 €
Tuplapaikka
Tuplapöytä toivotulta sektorilta
2 100 € 2 350 € 2 600 €
Tuplapaikkaa suurempi paikka
Ota yhteyttä (teemu.ali-kovero@proviisoriyhdistys.net), niin sovitaan Teille sopivasta näkyvyydestä!

Yksittäinen näyttelypaikka on pinta-alaltaan n. 4 m2. Hinta sisältää näyttelypöydän ja kaksi tuolia sekä näkyvyyden seminaarin ohjelmassa. Huom! Näyttelypaikka ei sisällä pöytäliinaa, suosittelemme oman liinan tuomista.

Luentovihkon mainokset ja tuotenäytteet näyttelykassissa

Toteutamme seminaariosallistujien käyttöön digitaalisen luentovihkon. Valitsemaanne näyttelypaikkaan sisältyy A5-kokoinen yrityksen ilmoitus digitaalisen luentovihkon sisäsivulla ja yrityksen oma esite tai tuotenäyte (1 kpl) luentokassiin valmiiksi pakattuna. Luentovihkon kansilehdissä on saatavilla maksullisia ilmoituspaikkoja (ota yhteyttä teemu.ali-kovero@proviisoriyhdistys.net).

Luentovihkossa julkaistavien ilmoitusten tekniset vaatimukset löydätte ohjesivulta. Näyttelyvihkon digitaalisessa versiossa julkaistavat aineistot tulee toimittaa 21.3.2022 mennessä osoitteeseen teemu.ali-kovero@proviisoriyhdistys.net.

Maksuttoman ilmoituksen lisäksi voitte toimittaa yhden tuotenäytteen jaettavaksi seminaariosallistujille luentoaineiston mukana näyttelykassissa. Tuotenäytteiden jakaminen on mahdollista myös omalla näyttelypaikalla. Näyttelykassiin jaettavien tuotenäytteiden osalta toimitamme ohjeet näytteilleasettajakirjeen mukana maaliskuun lopussa.

Ilmoituksen tai tuotenäytteen hinta ilman näyttelypaikkaa on 400 € + alv 24 %. Late Bird -ilmoittautumisissa emme voi taata näkyvyyttä luentovihkossa taittoaikataulun vuoksi.

Lounas

Näytteilleasettajat voivat halutessaan lunastaa itselleen lounaslippuja. Lounaslipun hintaan (à 30 €, alv 0 %) kuuluvat aamun ja iltapäivän kahvitarjoilut sekä linjastolounas. Erityisruokavaliot huomioidaan toiveidenne mukaisesti yhteistyössä cateringpalveluiden tarjoajan kanssa.

Koronapandemian vaikutukset Proviisoripäivien järjestelyihin

Poikkeuksellinen tilanne saattaa vaikuttaa Proviisoripäivien järjestelyihin. Osallistujien turvallisuus on etusijalla, ja tapahtuman järjestelyissä kiinnitetään erityistä huomiota toimenpiteisiin, joilla osallistujien turvallisuutta voidaan parantaa. Toimenpiteet perustuvat mm. viranomaisten määräyksiin ja ohjeisiin.

Mikäli koronaviruksen leviämisen uhka tai viranomaisten ohjeistus edellyttää, on mahdollista, että Proviisoripäivien järjestelyt keskeytetään ja seminaari peruutetaan. Tapahtuman järjestäjät arvioivat mahdolliset poikkeustilan aiheuttamat rajoitukset ja tapahtuman järjestämisen edellytykset viimeistään 21.3.2022.

Peruutusehdot

Näyttelypaikkavarausten peruutusehdot:

• peruutus 20–15 pv ennen tapahtumaa: 50 % näyttelypaikan sovitusta hinnasta,
  • peruutus 14–0 pv ennen tapahtumaa: 100 % näyttelypaikan sovitusta hinnasta.

Tapahtuman järjestäjät, Suomen Proviisoriyhdistys ry ja ProviisoriViesti Oy, arvioivat mahdolliset poikkeustilan aiheuttamat rajoitukset ja tapahtuman järjestämisen edellytykset viimeistään 21.3.2022. Järjestäjät eivät vastaa mahdollisista kuluista, jotka aiheutuvat ilmoittautuneille näytteilleasettajille perumisen vuoksi.

Järjestäjät ottavat huomioon alueelliset ohjeet ja rajoitukset tapahtumien järjestämisessä ja koronapassin käytössä.

Huom! Pandemiatilanne saattaa vaikuttaa Proviisoripäiviän järjestelyihin. Osallistujien turvallisuus on etusijalla, ja tapahtuman järjestelyissä kiinnitetään erityistä huomiota toimenpiteisiin, joilla osallistujien turvallisuutta voidaan parantaa. Toimenpiteet perustuvat mm. viranomaisten määräyksiin ja ohjeisiin.

Tiedustelut ja kysymykset

Teemu Ali-Kovero