Proviisoriyhdistyksen syksyn tapahtumat

Tapahtumat ja koulutukset syksyllä 2020

Suomen Proviisoriyhdistys järjestää syksyn 2020 tapahtumat suunnitellusti, mikäli paikalletulijoiden turvallisuus ja voimassa olevat kokoontumisrajoitukset sen mahdollistavat.

Luvassa on kaikille avoimet koulutukset Talouskiertue perjantaina 9.10. Kajaanissa ja torstaina 29.10. Jyväskylässä ja ennenkokemattoman laaja Proviisoripäivät perjantai-lauantai 13.-14.11. Helsingissä.

Yhdistyksen jäsenille on luvassa mm. uusia webinaareja syksyn aikana. Kehitämme paikasta riippumattomia palveluita ja järjestämme Ura lääketeollisuudessa -webinaarit 24.9. ja 17.11. sekä yhteistyössä Tevan kanssa Farmasian ammattilaisen vastuu oikeasta terveysviestinnästä -webinaarin keskiviikkona 21.10. Toimintavuosi huipentuu sääntömääräiseen syyskokoukseen 25. marraskuuta.

Opiskelijoille järjestämme kaikille proviisoriopiskelijoille avoimet Toiminnalla tutuksi -illat ke 30.9. Helsingissä ja ke 7.10 Kuopiossa. Loppuvuodesta opiskelijajäsenille on luvassa myös perinteiset pikkujoulut sekä esimiesvalmennusta. Pikkujouluja vietetään yhteistyössä Vermanin kanssa marraskuun marraskuun puolivälissä ja Nuoren proviisorin esimiesvalmennukset järjestetään yhteistyössä Farentan kanssa joulukuun alussa.