Kannattajajäsen

Tervetuloa Proviisoriyhdistyksen kannattajajäseneksi

Kannattajajäsenyys on voimassa noin vuoden kerrallaan, käytännössä aina siihen saakka, kun lähestymme maksua seuraavana vuonna kirjeitse uudelleen. Tälle sivulle on koottuna tietoa jäsenhintaisista koulutuksista, ohjeet työpaikkailmoituksen julkaisuun verkkosivuillamme, linkkejä eri materiaaleihin ja julkaisuihin, kannatusjäsenmaksuohjeet sekä kannattajajäsenetusi.

KANNATTAJAJÄSENETUSI

Ilmoitathan meille henkilökohtaiset yhteystietosi täällä >>. Lomakkeella ilmoitat meille yhteystietosi ja valitset, missä tarkoituksessa haluat yhteystietojasi käytettävän.

Tarvitsemme henkilökohtaisia yhteystietojasi, mikäli haluat jatkossa saada esimerkiksi Mediuutiset kotiin kannettuna.

PROVIISORI-LEHTI

Kotiin postitettava Proviisori ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

MEDIUUTISET

Mediuutisten farmasianumerot 8 kertaa vuodessa kotiin postitettuna ja oikeus Mediuutisten digipalveluun. Käythän päivittämässä postitusta varten kotiosoitteesi täällä >>.

Lisäksi 50 %:n alennus vuosihinnasta (uudet tilaajat), jatkossa alennus 30 %.

SUOMEN LÄÄKÄRILEHTI

Lääkärilehden tilaus puoleen hintaan.

ALMA TALENT PRO

Alennus kirjoista 20 % ja lehtitilauksista 30 %.

FIMNET

Henkilökohtaiset käyttäjätunnukset FiMnetiin. Siirtyessäsi vasinaisesta jäsenestämme kannattajajäseneksi, voit jatkaa halutessasi etunimi.sukunimi@fimnet.fi-osoitteen käyttöä. Ilmoitathan tästä kannattajajäseneksi liittymisen yhteydessä, jottei postisi sulkeudu automaattisesti eroamisesi yhteydessä.

ALENNUSTA AUTONVUOKRAUKSESTA

Budget Autovuokraamosta 10 %:n alennus auton vuokrauksesta kotimaassa.

MATKOJA JA MAJOITUSTA JÄSENHINTAAN

Holiday Club Resort kylpylähotellien, Villasten, Chalets- huoneistoiden sekä loma-asuntojen päivän hinnoista jäsenetuna vähintään 15 % alennus. Viking Line tarjoaa risteilyarvokuponkeja (-30-50 % päivän hinnoista).

Lisätietoa ja etuihin tarvittavat koodit saat Proviisoriyhdistyksen toimistolta (toimisto(at)proviisoriyhdistys.net, 09 177 771).

Proviisoriyhdistyksen järjestämiä koulutuksia jäsenhintaan kannattajajäsenille:

• Proviisoriyhdistyksen PROVIISORIPÄIVÄ la 16.3.2019 - Proviisori neuvottelijana.  Lue lisää tapahtumasta täältä.

• Proviisoriyhdistyksen talouskiertue kaksi kertaa vuodessa eri puolilla Suomea. Päivitämme lisää kiertueesta tänne.

• XI Joka proviisorin Ajankohtaisseminaari järjestetään perjantaina 11.10.2019 Allergiatalolla Helsingissä. Ohjelma julkaistaan toukokuussa ilmestyvän Proviisorilehden 2/19 myötä ja verkkosivuillamme.

Lue lisää: Proviisoriyhdistys kouluttaa

Tämä kaikki Sinulle 150 € vuosittaiseen kannatusjäsenhintaan!

Kannattajajäsenmaksun maksutiedot:

Muistathan lisätä tarvittavat lisätiedot maksun viestikenttään maksaessasi.

• Saaja:     Suomen Proviisoriyhdistys ry
  • Tilinro:    FI60 1372 3000 1052 31
  • ​Viesti:     Y-tunnus, Apteekkarin nimi, teksti "Kannattaja 2019"
  • ​Summa: 150€

Materiaalia

Työpaikkailmoituksen jättäminen

• Ilmoita sähköpostilla: toimisto(at)proviisoriyhdistys.net
  • 1.3.2017 alkaen työpaikkailmoituksemme ovat muuttuneet yleisesti maksullisiksi (100 € + alv. 24 %), mutta tarjoamme ne kannattajajäsenetuna yhä veloituksetta.

Mentorointiopas

Uusimmat lausunnot