Kannattajajäsen

Proviisoriyhdistyksen järjestämiä koulutuksia jäsenhintaan kannattajajäsenille:

• Proviisoriyhdistyksen Talouskiertuekoulutus 6.9. Tampereella. Lue lisää ohjelmasta täältä.

• X Joka proviisorin Ajankohtaisseminaari järjestetään 29.9.2017 Allergiatalolla Helsingissä. Tässä lisää infoa ohjelmasta erityisesti apteekkilaisia palvellen.

Lue lisää: Proviisoriyhdistys kouluttaa

Materiaalia

Työpaikkailmoituksen jättäminen

• Ilmoita sähköpostilla: toimisto(at)proviisoriyhdistys.net
  • 1.3.2017 alkaen työpaikkailmoituksemme ovat muuttuneet yleisesti maksullisiksi (100 € + alv. 24 %), mutta tarjoamme ne kannattajajäsenetuna yhä veloituksetta.

Mentorointiopas

Uusimmat lausunnot

Lääkealan kehittäminen

KANNATTAJAJÄSENETUSI

Ilmoitathan meille henkilökohtaiset yhteystietosi täällä >>. Lomakkeella ilmoitat meille yhteystietosi ja valitset, missä tarkoituksessa haluat yhteystietojasi käytettävän.

Tarvitsemme henkilökohtaisia yhteystietojasi, mikäli haluat jatkossa saada esimerkiksi Mediuutiset kotiin kannettuna.

Tilaa nyt vuoden 2018 PROVIISORIn taskukalenteri, joka sisältää lisäksi muun muassa tietoa toimialasta ja vuoden tapahtuma- ja koulutuspäivämääristä täällä>>. Kalenterit toimitetaan marraskuun lopulla - joulukuun alkuun mennessä 2017.

PROVIISORI-LEHTI

Kotiin postitettava Proviisori ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

MEDIUUTISET

Mediuutisten farmasianumerot 8 kertaa vuodessa kotiin postitettuna. Käythän päivittämässä tätä varten kotiosoitteesi lehdelle välittämistä varten täällä >>.

Lisäksi 50 %:n alennus vuosihinnasta (uudet tilaajat), jatkossa alennus 30 %.

SUOMEN LÄÄKÄRILEHTI

Lääkärilehden tilaus puoleen hintaan.

ALMA TALENT PRO

Alennus kirjoista 20 % ja lehtitilauksista 30 %. Koulutukset 20 %:n alennuksella.

OTAVAMEDIA

Alennus tilauksista 30 %.

FIMNET

Henkilökohtaiset käyttäjätunnukset FiMnetiin. Siirtyessäsi vasinaisesta jäsenestämme kannattajajäseneksi, voit jatkaa halutessasi etunimi.sukunimi@fimnet.fi-osoitteen käyttöä. Ilmoitathan tästä kannattajajäseneksi liittymisen yhteydessä, jottei postisi sulkeudu automaattisesti eroamisesi yhteydessä.

ALENNUSTA AUTONVUOKRAUKSESTA

Budget Autovuokraamosta 10 %:n alennus auton vuokrauksesta kotimaassa.

MATKOJA JA MAJOITUSTA JÄSENHINTAAN

Restel-ketju tarjoaa majoitusta jäsenetuhintaan Cumulus resort -hotelli Rukahovissa ja -kylpylähotelleissa. Holiday Club kylpylähotellien, Villasten, Chalets- huoneistoiden sekä loma-asuntojen päivän hinnoista jäsenetuna vähintään 15 % alennus. Viking Line tarjoaa risteilyarvokuponkeja (-30-50 % päivän hinnoista, nyt voimassa 30.6.2017 asti).

Lisätietoa ja etuihin tarvittavat koodit saat Proviisoriyhdistyksen toimistolta (toimisto(at)proviisoriyhdistys.net, 09 177 771).

Tämä kaikki Sinulle 150 € vuosittaiseen kannatusjäsenhintaan!