Kannattajajäsen

Tervetuloa Proviisoriyhdistyksen kannattajajäseneksi

Kannattajajäsenyys on voimassa noin vuoden kerrallaan, käytännössä aina siihen saakka, kun lähestymme kannattajajäseniä uudelleen. Tälle sivulle on koottuna tietoa jäsenhintaisista koulutuksista, ohjeet työpaikkailmoituksen julkaisuun verkkosivuillamme, linkkejä eri materiaaleihin ja julkaisuihin, kannatusjäsenmaksuohjeet sekä kannattajajäsenetusi.

Kannattajajäseneksi liittymisen vaiheet

1. Maksa kannatusjäsenmaksu alla olevien maksuohjeiden mukaisesti.
  2. Ilmoita meille henkilökohtaiset yhteystietosi jäsenetujen toimittamista varten.
  3. Hyödynnä etusi ja ole yhteydessä! Kuulemme mielellämme ideasi ja palautteesi.

Kannattajajäsenetusi

Ilmoitathan meille henkilökohtaiset yhteystietosi kannattajajäsenen yhteystietolomakkeella. Lomakkeella ilmoitat meille yhteystietosi ja valitset, missä tarkoituksessa haluat yhteystietojasi käytettävän.

Tarvitsemme henkilökohtaisia yhteystietojasi, mikäli haluat jatkossa saada esimerkiksi Mediuutiset kotiin kannettuna.

PROVIISORI-LEHTI

Kotiin postitettava Proviisori ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

MEDIUUTISET

Mediuutisten farmasianumerot 8 kertaa vuodessa kotiin postitettuna ja oikeus Mediuutisten digipalveluun. Käythän päivittämässä postitusta varten kotiosoitteesi.

Lisäksi 50 %:n alennus vuosihinnasta (uudet tilaajat), jatkossa alennus 30 %.

SUOMEN LÄÄKÄRILEHTI

Lääkärilehden tilaus puoleen hintaan.

ALMA TALENT

Alennus Alma Talentin kustantamista kirjoista 20 % ja Alma Talentin lehdistä 30 %.

FIMNET

Henkilökohtaiset käyttäjätunnukset Fimnetiin. Siirtyessäsi varsinaisesta jäsenestä kannattajajäseneksi, voit jatkaa halutessasi henkilökohtaisen fimnet.fi-sähköpostiosoitteen käyttöä. Ilmoitathan tästä kannattajajäseneksi liittymisen yhteydessä, jotta postisi ei sulkeudu automaattisesti eroamisesi yhteydessä.

ALENNUSTA AUTONVUOKRAUKSESTA

Avis-autovuokraamosta 15 %:n alennus auton vuokrauksesta kotimaassa.

MATKUSTAMISEN ETUJA JÄSENHINTAAN

Viking Line tarjoaa risteilyarvokuponkeja (-30-50 % päivän hinnoista).

Lisätietoa ja etuihin tarvittavat koodit saat Proviisoriyhdistyksen toimistolta (toimisto(at)proviisoriyhdistys.net, 09 177 771).

Proviisoriyhdistyksen järjestämät koulutukset jäsenhintaan

Lue lisää: Proviisoriyhdistys kouluttaa

Proviisorien työpaikkailmoitukset veloituksetta

Suositulla avoimet työpaikat -sivulla julkaistavat työpaikkailmoitukset proviisoreille ja proviisoriopiskelijoille ovat kannattajajäsenille maksuttomia (norm. 100 € + alv 24 %)

Tämä kaikki kannattajajäsenhintaan!

Apteekkarin kannattajajäsenmaksun maksaminen

Apteekkarin kannattajajäsenmaksun maksutiedot v. 2024:

Muistathan lisätä tarvittavat lisätiedot maksun viestikenttään maksaessasi.

Saaja Suomen Proviisoriyhdistys ry
Tilinumero FI60 1372 3000 1052 31
Viesti Y-tunnus, Apteekkarin nimi, teksti "Kannattaja 2024"
Summa 165 €

Seniorin kannattajajäsenmaksun maksaminen

Seniorin kannattajajäsenmaksu on 135,50 € vuonna 2024. Lasku jäsenmaksusta on lähetetty alkuvuodesta 2024.

Linkkejä, materiaalia ja ohjeita

Materiaalia

Työpaikkailmoituksen jättäminen

• Ilmoita sähköpostilla: toimisto(at)proviisoriyhdistys.net
  • 1.3.2017 alkaen työpaikkailmoituksemme ovat muuttuneet yleisesti maksullisiksi (100 € + alv. 24 %), mutta tarjoamme ne kannattajajäsenetuna yhä veloituksetta.

Mentorointiopas

Uusimmat lausunnot