Vuoden Proviisorikollegahaku

Ilahduttaako elämääsi mahtava Proviisorikollega? Onko omassa työyhteisössäsi tai lähipiirissäsi proviisori, joka ansaitsee tunnustustuksen positiivisuudestaan, innostavuudestaan, kollegaalisuudestaan tai jostain muusta?

Suomen Proviisoriyhdistys ja ProMentee-työryhmä jakavat vuoden Proviisorikollega-tunnustuksen Proviisoripäivässä lauantaina 16.3.2019. Anna ehdotuksesi tunnustuksen saajasta 3.2.2019 mennessä tämän lomakkeen kautta. Tunnustuksen saaja valitaan annettujen ehdotusten joukosta. ProMentee-työryhmä tekee ehdotuksen palkinnon saajasta yhdistyksen hallitukselle, joka valitsee vuoden Proviisorikollegan.

Proviisorikollega-tunnustus jaetaan vuonna 2019 jo kuudennen kerran. Käy tutustumassa aikaisempiin upeisiin Proviisorikollegoihin, Tuulikki Hurriin, Juha Päivärintaan, Tomi Rantamäkeen, Hanna Haatajaan ja Lea Tuomaiseen Proviisoriyhdistyksen verkkosivuilla.

Kollegiaalista alkuvuotta!

7.12.18/EV